Skip to content

Thors Hammer Del 1

Introduktion: Thor ’s Hammer Accessories er en forholdsvis ny virksomhed, der designer håndlavede, høj kvalitet mode smykker baseret på den nordiske mytologi og Rock and Roll livsstil. Thor ’s Hammer Tilbehør’ kernekompetence er at designe og gøre armbånd fra høj kvalitet materiale og italiensk læder.

De definerer deres målgruppe som alle mennesker i alderen 15-30, der bor og ønsker at udtrykker

“Rock and Roll livsstil ‘gennem high fashion kvalitet og / eller har en interesse i den nordiske mytologi.”

Thor ’s Hammer skelner og skaber værdi for deres forbrugere ved hjælp af en værdi for pengene prisstrategi levere mode af høj kvalitet til en forholdsvis lav pris i forhold til de eksisterende konkurrenter på markedet. Udover at gøre og designe armbånd gør Thor ’s Hammer også t-shirts, bælter, trøjer og tank-tops.

Virksomheden er som allerede nævnt et forholdsvis nyt selskab og blev etableret tilbage i 2007 af den unge islandske designer Einar Thor hvis vision var “at blive den førende Rock and Roll modebrand i Skandinavien og godt kendt over hele verden for innovative, edgy og banebrydende design”.

Baseret på denne vision, vil denne rapport undersøge, om et potentielt attraktivt marked mulighed for Thor ’s Hammer Tilbehør eksisterer på det kinesiske marked, mere specifikt i Shanghai, som er et oplagt næste skridt for Thor’ s Hammer at opnå vækst. Baseret på ovennævnte og at undersøge, om der er en potentiel mulighed marked for Thor ’s Hammer i Shanghai, Kina rapporten vil beskæftige sig med følgende spørgsmål:

Spørgsmål 1.1: Har landet har en god forretning miljø med hensyn til etablering af en virksomhed i landet ?

Spørgsmål 1.2: Baseret på den valgte selskabets profil, styrker og svagheder vurdere potentialet for salg, herunder en vurdering af de forbrugere, konkurrenter og distribution.

Disse spørgsmål vil blive besvaret i de kommende blogindlæg

Published inØkonomi